Saturday 18 August 2012

Dengang kloakrotten fra undergrunden kom ind på en rigtig avisredaktion ... NU KOMPLET I PDF

EDIT (08.12.2023):  Desværre er sitet, som jeg uploadede mine pdf-filer til, for længst lukket ned. Svinebæster! 

Kære tro følgesvende! ... Loyale medlemmer af denne kult ... Små venner... det, vi har ventet på så længe, er nu endelig ved at blive en realitet... det er nu kommet så vidt... rumskibet er ved at være her... I har alle fået et glas saftevand og vil snart føle en indre ro, som... øh, nej, vent, forkert manuskript! Fandens!!

Om igen! De er jer, der fulgte med her på bloggen sidste vinter, husker grangiveligt, at jeg i en henslængt sidebemærkning (læs: lange selvforhærdigende indlæg) nævnte noget om, at jeg i to måneder var ansat som topjournalist med speciale ud i biograf-stof på en internationalt anerkendt trend-sættende og stilskabende avis. Jeg nævnte muligvis også, at et par af mine artikler kunne læses on-line, men at der også var en tredelt serie om obskuriøse julefilm, som, grundet kaos omkring ejerskifte af avisen, ikke blev lagt ud i Cyberspace og at selv dén ene af dem, der blev det, ikke kunne downloades.

Well, til min store overraskelse opdagede jeg sgu forleden, at de gamle aviser nu, efter alle disse måneder, alligevel er blevet uploadet til internettet og endda kan downloades i pdf-format. Og via lidt fixfakserier har jeg også fået pdf'et den ene artikel, som godt nok var lagt op, men som ikke kunne kopieres. Men man ved jo aldrig, hvornår sådan noget forsvinder igen, så jeg har uploadet hele baduljen til min egen flotte hjemmeside (læs: en eller anden tilfældig gratis pdf-upload-side).

Man kan læse/downloade dem alle. Nogle af dem kan læses on-line, mens andre kun kan downloades. Det bedste er faktisk at klikke på "download", lige meget om man ønsker at downloaded dem eller ej - på den måde kan de nemlig læses i fuld sidestørrelse.

De fem artikler ligger ... EDIT:  Det gør de som nævnt så ikke længere. 

No comments:

Post a Comment